måndag 26 oktober 2009

Who's got game? Em's got game!

Nu har jag precis kommit hem, knäppt upp byxorna och störtdykt ner i soffan. Jag avslutade min produktiva förmiddag med ett besök på mitt favorit sushiställe. Hann knappt blinka innan den lille japanen hade viftat klart med kniven och packat ihop min låda. Det är imponerande att han fortfarande har alla fingrarna kvar. På vägen ut till bilen blev jag störd i min Ipod-hypnos av en görporrig kille som stannade och pekade på mina hörlurar. Hell to the yeah, tänkte jag och tog ut hörlurarna:

Kille: "Hej! Förlåt att jag stör"
Emelie: "Det är absolut ingen fara."
Kille: "Vad bra! Vad har du för telefonabonnemang?"
Emelie: "Jahaa.. Vad dassigt, jag trodde du skulle fråga efter mitt telefonnummer."
Kille: *Chockad* "Eh... Jaha.. Vad har du för telefonnummer?"

Jag har GAME!

Game som sagt. Jag värmer upp lite för boxen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar