söndag 18 oktober 2009

Failat spårvagnsragg.

Igår kväll åkte jag spårvagn. Det brukar alltid vara ett spännande projekt. 50% av gångerna hamnar jag nämligen tokfel. Jag hade i alla fall tur igår och hoppade på rätt vagn på första försöket. Nyfiken som jag är tjuvlyssnade jag på tjejen och killen som satt på stolsraden framför mig. Jag tror inte de kände varandra sedan innan och killen hade nog druckit mer än 5 öl för mycket och levererade den ena klockrena raggningsrepliken efter den andra.Tjejen tröttnar tillslut och säger:

"Jag har en könssjukdom, bara så du vet."

Attans, tänkte jag. Det var antagligen det sämsta hon kunde säga. Han hörde att hon sa kön, sen uppfattade han antagligen inte resten. Tjejen får däremot pluspoäng för ett tappert försök.

Appropå "fail" bjuder jag på en favorit i repris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar