måndag 19 oktober 2009

Madonna är bajs.

Vaknade för en liten stund sen och märkte till min förtjusning att jag visst är ensam hemma idag. Nu ska det flyttpackas! Jag passar på medan jag kan skruva upp volymen på musiken och falskjunga så högt jag kan utan att det stör någon (förutom möjligtvis grannen men det kan han gott ha den jäveln). Just nu sitter jag och lyssnar lite på Madonnas nya album för några av mina coola vänner påstår att det ska vara fina fisken. Jag vill gärna gilla Madonna. Min logik säger att hon måste vara bra eftersom hon har hängt med så länge. Dock är hon inte det. Hon är äcklig, så är det bara.

De spelade inte Madonna. Det var därför jag var så glad.

3 kommentarer:

  1. AHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA BÄST!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med!! Förstår mig inte på hennes åmande, haha!

    SvaraRadera
  3. Eller hur! Tanta har verkligen passerat sitt utgångsdatum!

    SvaraRadera