torsdag 8 oktober 2009

Kreditkort: check!

Idag har jag varit på banken och skaffat ett kreditkort. Det behöver man om man ska resa till Australien för att i stort sett alla hotell och alla buss och flygbolag kräver att man kan uppge ett kreditkortsnummer för att kunna boka.

Nu är jag snart klar för avresan. Ska bara flyttpacka och ordna med mitt visum. Sedan behöver jag bara fixa mig en Australiensk pojk som gillar att laga mat och städa. Är han brandman och har en katt är det ett plus. Annars är det först till kvarn som gäller.

Jatack!

1 kommentar:

  1. Sv: Haha, ja som barn var det inte ens lönt att försöka hålla sig ren, för man blev skitig i vilket fall som helst. =P

    Nä, aldrig fått kramp när jag ridit förr då det var en ny upplvelse, brukar bara få det när jag sover.

    Tja, jag red när jag var liten men sen har jag haft upphåll i nio år, men tagit upp det nu igen för ett halvår sen ungefär. Rider du?

    SvaraRadera