fredag 9 oktober 2009

Köldskador?

Jag tänkte att det skulle vara skönt med lite frisk luft i natt så jag öppnade fönstret innan jag gick och la mig. Nu känner jag mig inte så värst smart för det är iskallt i mitt rum. Jag måste gå till jobbet om 15 minuter och jag har inte vågat sticka tårna utanför täcket än men risk för att de kommer förfrysa och ramla av inom loppet av några sekunder om jag gör det.

Förövrigt har jag träningsvärk i precis varenda muskel i hela kroppen. Om jag ler stramar det till och med i kinderna. Inte för att jag ler den här tiden på dygnet. Det var ett talesätt. Men teoretiskt sett hade det stramat om jag log.

Jag är lika kall nu som då.

1 kommentar:

  1. Ja det är fina citat, så du tränar yoga? :) det är riktigt bra för kroppen :) Jag försöker meditera men det är svårt med tankarna :P
    Oj det ser kallt ut på bilden :P Jag har också lite träningsvärk, fast bara i armarna... Ha en bra dag

    SvaraRadera