tisdag 27 oktober 2009

Alkoholens effekt på våra privata delar.

Jag ser aldrig på TV. Aldrig någonsin faktiskt. Men idag gjorde jag det. Det resulterade dock bara i att jag blev påmind om varför jag håller mig därifrån. Hade tråkigt och tänkte att jag skulle avnjuta min mat till någon dålig amerikansk tv-serie. NEJ. Medan jag glufsar i mig min yoghurt hör jag ordet penisfraktur. Snacka om att bli blåst av stolen. Inom loppet av några minuter har Urolog Lars Munter även lyckats nämna orden peniskateter och vaginal blödning. NEJ. Dessa otäcka symtom (bilderna såg inte alltför njutbara ut) var tydligen till följd av alkohol i antagligen kopiösa mängder. Det ska jag försöka glömma bort i tid till Halloween i helgen. Penisfraktur, nej tack!

Jag jobbar på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar