lördag 10 oktober 2009

Brödknivsmassakern.

Världsfreden kom jag inte långt med men jag serverade 60 hungriga gubbar och tanter och drog mitt strå till stacken vad gäller hungernöden. En ketchupflaska exploderade när en gubbe öppnade den. Han fick ketchup på hela magen och runt skärbrädan såg det ut som att någon hade skurit av pulsådern med våran superslöa brödkniv. Gubben var inte så nöjd men jag önskade lite att han skulle lägga sig ner och spela död, gärna dregla lite också bara för effektens skull. Det gjorde han inte.

2 kommentarer:

  1. Hej hej, hittade din blogg när jag googlade lite =)
    Jag funderar själv på att dra till Australien och plugga.
    Är lite nyfiken bara.
    Första gången du var i Australien, var du bara där på semester då?
    Vad kommer du plugga för ämne?

    Sara :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Jasså vad roligt, om du har möjlighet tycker jag absolut att du ska ta chansen. Det är ett helt underbart land. När jag var där i vintras var jag bara där på semester och hälsade på vänner. Sedan passade jag på att titta på lite skolor när jag ändå var där. Jag ska läsa en bachelor of international business så jag kommer att bo där i 3 år. Om du har några frågor så svarar jag gärna så gott jag kan :D

    SvaraRadera