måndag 21 september 2009

Tankspridd frulle.

Det är så tyst och stilla idag. Jag äter en skål med turkisk yoghurt  och funderar över vad som har varit och vad som kommer, över val jag gjort och inte gjort. Snart är det bara två månader kvar. Jag fick mitt Confirmation of Enrolment Certificate idag. Det får man när man har skrivit på ett avtal med skolan och betalat in en del av första terminsavgiften. Nu är jag alltså godkänd att söka mitt Australiensiska studentvisum. Två månader kommer flyga förbi, precis som det halvår jag har haft hemma hittills har gjort. Det kliar i fingrarna, jag har spring i benen. Det bubblar, det bubblar nästan över. Jag är lycklig.


Rex och Kat sitter på stenar som luktar weed i älskade Byron Bay.

1 kommentar:

  1. Det ska bli jätte kul :D nu ska jag ut o övnignsköra o efter det blir det bak ;D har tur som praktiserar på ett café så jag får göra det även där!

    SvaraRadera