måndag 28 september 2009

Sushi med mera.

Sushi, kärlek i en liten plastlåda.

Idag frågade en kille mig om vi skulle tävla i vem som kunde springa längst på löpbandet på gymmet. Han är alltid där när jag tränar på förmiddagen och jag har alltid tyckt att han verkar lite konstig. Inte bara för att han haltar på ena benet, har en vänsterhand som hänger i en konstig vinkel från armen och för att han har långt hår och flint, utan även för att han alltid säger så konstiga saker. En gång frågade han mig varför jag gjorde ordning håret innan gymmet. Det gör jag inte. I alla fall så sprang jag längre än honom. Hade varit pinsamt att förlora mot någon som haltar.

Sedan åkte jag på utflykt med min syster till Kungälv. Det var långt.


Jag tror att jag dansar.

2 kommentarer:

  1. Lexus asså, det går bra nu `?

    SvaraRadera
  2. Det går bra nu, kompis det går bra nu!
    Nej. Det är faktiskt inte min (Surprise!). Hade varit trevligt annars, jag kunde ha sålt den och sluppit äta nudlar och filmjölk de kommande tre åren. ;) Kan dock inte klaga så länge jag får köra den. Det är phett!

    SvaraRadera