onsdag 23 september 2009

Regn och lite fåglar.

När jag promenerade hem från jobbet i förmiddags kom det en riktig störtskur. Som att någon verkade ha bestämt sig att hälla en hink över kungsbacka precis när jag gick utanför dörren. Eftersom jag inte hade något paraply fanns det inte mycket hopp att hålla sig torr så jag gick hem i lugn och ro. Så var dagens dusch avklarad. Jag har ett hål i sulan på min sko så jag fick ett fotbad på köpet med. Det var en fin bonus.

Föresten så har risken att träffas av fågelbajs i kungsbacka ökat drastiskt idag. Jag och Johanna halvsprang in på cafét efter att vi såg monsterflocken med fåglar i himlen efter att vi hade tränat. Det var dumt att jag inte hade något paraply då heller. Ska minsann börja bära med mig det i förberedande syfte.

Lite Fåglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar