onsdag 30 september 2009

Det härliga svenska höstvädret.

Jag tar alltid bilen till gymmet. Jag tar alltid bilen till gymmet. Jag parkerar alltid så nära dörren jag kan, man vill ju inte behöva gå längre än nödvändigt (ironi?). Förutom idag. Fick en helt fantastiskt snilleblixt: Idag går jag till gymmet. Det var mer tur än skicklighet att jag packade ner fyra extra tröjor i gymväskan för efter att jag och johanna hade mösat oss igenom ett inte helt ambitiöst gympass öppnade jag ytterdörren och självklart öser regnet ner utanför. Jag och väderguden går inte hand i hand idag för att hålla en diplomatisk ton (egentligen tycker jag att väderguden kan ta sig i röven). Nu ska jag ta en varm dusch. Idag har jag lärt mig att jag alltid ska ta bilen till gymmet.

Är jag föresten den enda som inte tittar på idol?

Såhär glad var jag med min fina flaska och fem tröjor innan jag öppnade ytterdörren.

2 kommentarer:

  1. Jag tittar inte heller på idol för jag har ingen tv!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt. Finns så mycket roligare saker att ägna sig åt!

    SvaraRadera