måndag 21 december 2009

Sovmorgon i Brisbane.

Jag sitter brevid fläkten och äter otoastat toastbrod med jordnötssmör. Man blir lätt lat när man inte behövt laga mat en enda gång på 3 dagar. MEN hur som helst ska jag be om ursäkt för förjävla dålig uppdatering. Jag har varit upptagen med att sura. Men nu är det slut med det. Jag har beställt ny kamera och fått ordning på min försäkring sa nu är det fullt ös igen!

Just nu bor jag hos min kompis Brendan och hans rumskompisar i Brisbane. Alla jobbar idag
vilket betyder att ingen var hemma och väckte mig imorse. Jag vaknade for 20 minuter sedan. Klockan var då 12:30. Det är i och for sig helt berättigat, vi gick hela högen i samlad kvintett och såg på Avatar igår kväll/natt. Var hemma strax före 1, då var jag nöjd med att vara en jobblos uni bum som de andra så fint uttryckte det.

Snart är det jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar