måndag 28 december 2009

Monsunregn.. eller nagot.


De senaste dagarna har jag kurerat mitt imunforsvar, knaprat esperitox och snytit ut min hjarna ett antal ganger. Aven konsumerat mer an en boost juice, inte for att de gor mycket mot forkylningen men de smakar i alla fall gott. Igar borjade jag kanna mig lite battre sa jag bestamde mig for att ga ut och vara lite social pa kvallen. Pa vag till puben kom en stortskur utan dess like. Till en borjan gjorde vi varat basta for att skydda har och klader. Jag insag anda ganska snabbt att det inte var nagon storre ide. Men inga sura miner, jag ser inga begransningar bara mojligheter. Darfor tog jag tillfallet i akt att hoppa i varenda vattenpol. Emelie 20, going on 2. Nar vi kom fram sag vi ut som drankta katter hela hogen, men jag gillade det. Idag ar jag dock forkyld igen, ibland far man gora vissa uppoffringar sa att saga. Det var vart det.

Boost Juice x2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar