lördag 5 december 2009

Bondi Beach och action på Woolies.




Om man söker efter den där lilla extra spänningen i livet ska man handla på Woolworths på George Street. Jag och Johanna gick och samlade på oss lite ingridienser till middagen när plötsligt en tjej började skrika och kasta saker efter en kille. Mitt inne på Woolies. Ta dig samman kvinna! Vi betalade i alla fall för våra varor och smög ut bakvägen för att inte hamna mitt i matkriget. Fläckar på kläderna betyder att man måste tvätta. Det slipper jag helst.


Vi gjorde en liten utflykt till Bondi Beach. På vägen adopterade vi en kille som heter Jono. Han fick dela sittplats på våra handdukar. Dock var det så väldigt blåsigt att vi gav upp ganska fort. Men jag fick en privat visning av Sydneys kust under kvällstid på flaket av an pick-up truck av en trevlig klunga Australienare så jag passade på att ta mig ett dopp då. Ska tillägga att jag har alla kroppsdelar kvar.

Nu ska jag duscha, jag luktar intressant.

4 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga bilder :)

    SvaraRadera
  2. va kul du värkat ha hitills^^ se till att ha alla kroppsdelar kvar tills vi kommer dit med^^ älskar dig sis<333

    SvaraRadera
  3. åh, bor du i australien? :)
    gud vad härligt det låter.. avundsjuk ska jag säga dig! haha, :)

    SvaraRadera