måndag 21 december 2009

Köttbullar och saker jag behöver.

Jag har blivit bortskämd. Jag har inte lagat mat på jag vet inte hur länge. Jag har heller inte behövt tvätta själv eller vakna tidigt. Skärpning! Därför ska jag idag göra hemmagjorda köttbullar med kokt potatis och sås till killarna. Ska allt gå på jakt efter lite lingon med. Banne mig!

Här är förövrigt en lista över saker jag behöver ifall någon känner for att donera lite:
decilitermått
Cykel
Nässpray
Kläder (som jag inte ser ut som en bortkommen hippie i.)
Osthyvel
Knäckebröd
väckarklocka
Choklad
En stark kille som kan bara min packning, är han brandman är det ett plus.

1 kommentar:

  1. Hej! Gå med här och bli medlem. Är själv medlem och tycker den är bra. Om du inte redan är medlem.

    Vill du ha mer besökare till bloggen? Tjänsten är helt gratis.
    Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar

    Gå med här!

    http://www.bloggplus.se?r=58155

    SvaraRadera