tisdag 29 december 2009

Cold Rock ar karlek.

Herreguuud i himlen vad det regnar! Kande bara att jag tvungen att fa det ur mig.

Min forkylning har antligen gett med sig sa idag var det fullt liv i honsgarden igen. At lunch med min kompis Brendan och hans foredetta klasskompis Hailey och hennes pojkvan Angus. Men ur vagen med petitesserna. Idag har jag mott mitt livs karlek. Cold rock.
Steg 1: Valj glassmak(-er).
Steg 2: Valj godis/frukt/notter.
Steg 3: Titta pa nar en halvsot liten 16-aring kille med kvicka rorelser gor glassen och mosar ihop den med godisarna.
Steg 4: Njut av din egen kreation.

Det finns tva stycken inne i centrala surfers. Det ar inte en fraga OM jag kommer att bli mjuk, snarare an fraga om HUR mjuk. Detta ska jag ta med mig till Sverige nar jag kommer hem.

Forovrigt stormades varat hotell av brandman idag. Jag missade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar