onsdag 30 december 2009

Husjakt.


Jag auktionerar ut mig sjalv. Fattig student till vanlig prick i narheten av Griffith University. Jag gar pa ladan helt sjalv och tvattar nar jag maste. Jag kan laga vad som kan vara varldens godaste lasagne och jag snarkar bara nar jag ar forkyld, dricker mig salongsberusad pa helgerna och pratar for oss bada om du ar blyg. Sjunger dock i duschen och har ett omtalat morgonhumor. Har du hamster ar det ett plus.

Idag har det inte regnat. an. Jag fick fisk till middag och en extra lemonade. Jag hade strategiskt placerat ut den sa att serivtoren valte den han skulle stalla ner tallriken, helt blandad av min otroligt neutrala, ostylade charm. Win.

Kanske vill en av livraddarna ha en rumskompis. *Haller tummarna... och tarna.*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar