måndag 14 december 2009

Kreativ kaffepaus.

Vi har brist pa kaffekoppar. Det kravs alltsa lite kreativitet varje gang man ska dricka kaffe. Eller mjolk, vin eller vatten med for den delen. Jag tycker i och for sig att det ar kul med lite spanning i vardagen. Uppfinna tokiga losningar som bjuder till ett gott skratt om inte annat. Igar loste vi kaffepausen med hjalp av en skal och tre sugror. Kollektivt kaffedrickande.

Jag har hort rykten om att det ar nagons fodelsedag imorgon. Jag har aven hort att det ska bli ganska storslaget.

I forrgar sag jag fyra delfiner. Jag tanker lamna resten osagt.


2 kommentarer:

  1. hej gumman!
    tusentals grattis-kramar och pussar på födelsedagen. vad jag förstår så är du i paradiset. ta det lugnt och var rädd om dig//margit

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!! I Aussi har du väl redan fyllt år vid den här tiden... Lycka till med allt "down there"! /Peter o Anna-Carin

    SvaraRadera