onsdag 16 december 2009

14000 feet.

Igar fyllde jag och Adam Brody ar och Laila Bagge ar. Det firade jag genom att hoppa ur ett flygplan fran 14000 feet. Den ultimata ironin hade ju namligen varit att do pa sin fodelsedag. Efter det grillade vi och jag fick tva tartor. Vilken lyx! Jag fick aven happy birthday sjungen for mig pa nagra olika sprak. Hogst uppskattat! Dock slutade kvallen lite skevt, men ingen skada skedd.

Imorse vaknade jag upp med monster forkylningen allan, en riktigt manlig en. En valdigt snall kanadensare gav mig piller som tydligen ska utfora mirakel. Jag haller tummarna, for ligga i skuggan och snora nar det ar 35 grader och sol ar inte sa varst livat. Nu ska jag i alla fall snyta mig, ata lunch och satta mig i skuggan vid poolen med en bok. Sa det hade val varit orattvist att klaga allt for mycket.

Jahaaa, tankte jag och hoppade.

Go, go, go!

5 kommentarer:

  1. hej gumman!
    hoppa fallskärm och bli rånad!!! en födelsedag du säkert inte glömmer:-). sjuk har du också blivit....var det paradiset jag kallade, där du är??? du skulle kommit hit istället...nu på morgonen har vi -19grader och snö...det är bara min avundsjuka som talar..jag hade gärna varit i värmen där du är :-). var rädd om dig och ett tips...nita inte rånare om du råkar ut för det någon gång igen, då kan du råka riktigt illa ut. jag vet att din laptop är trasig men vid tillfälle skicka din mailadress till mig. ha det bra och vårda förkylningen och främst...VAR RÄDD OM DIG!!!///margit

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga bilder!!/mom

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig upplevelse - ni är verkligen modiga du och Johanna. Hoppas du kryar på dig från förkylningen och att allt ordnar sig med dator och kamera....kanske kan du få ut på försäkringen!! kramar Anna-Carin

    SvaraRadera
  4. Oj, shit vad modig du är! Grymt imponerad! Jag gillar visserligen lite spänning livet i form av resor till konstiga platser och så, men höjde är jag verkligen sjukt rädd för... Impressed!

    SvaraRadera