fredag 4 februari 2011

Strandpromenad och bögspaning.

Jag och Rod kände att det var dags att aktivera oss efter att vi båda legat deckade med influensan senaste veckan. Det blev en längre än väntat utflykt till the spit med terroristen (=Rex). Planen var att ta en kort promenad eftersom min fot fortfarande inte är helt bra. Dock gick vi lite vilse bland sanddynerna på väg ner till stranden. Jag var ganska exhalterad över detta eftersom det är en känd mötesplats för garderobsbögar. Dock spottade vi ingen ovanlig aktivitet. Jag var lite besviken. Rex som tycker att stranden är det bästa sedan torkade gristrynen var däremot inte purken över bristen på homosexuell aktivitet. Han hittade något kul i stranden och lyfte inte näsan ur sitt hål på säkert 5 minuter.

Ps. Mer bilder kommer senare idag när datorn vill sammarbeta. Nu ska jag till stranden. Glad gubbe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar