lördag 12 februari 2011

En utläggning av mina talanger.

Nu har jag suttit här och filosoferat i flera dagar. Tyvärr så fungerar ju världen som så att man måste ha ett jobb om man inte vill äta snabbnudlar hela livet. Attans. Jag är 21 år gammal och redo att gå i pension. Men eftersom min financiella situation inte riktigt tillåter det så tänkte jag att ett karriärbyte skulle göra mig lyckligare. Eftersom jag inte har några kvalifikationer satte jag mig ner och skrev ner mina talanger:

1) Jag kan dricka 6 jägerbombs på 60 sekunder
2) Jag kan plocka upp små föremål med mina tår
3) Jag kan sjunga lilla snigel med stängd mun

Inget man tjänar något på direkt. Utom möjligtvis en riktigt envis bakfylla. Därför bestämde jag mig för att gå tillbaka till ett av mina gamla jobb. Mocka hästskit.

Jag och min föredetta ponny Gizmo.

3 kommentarer:

  1. Trodde att du fick nog av hästskit när vi hade hästen :) / Dad

    SvaraRadera
  2. Men gumman du är ju en naturbegåvning som kan allt :)mom

    SvaraRadera
  3. Men du gillar ju hårbollar....kram Faster

    SvaraRadera