torsdag 24 februari 2011

Jag är inlåst och valpen är deppig.

Jag är inlåst. Vi har nämligen bara en nyckel efter ett geni efter ett antal alkoholhaltiga drycker fick för sig att det var en bra idé att gömma den andra i soptunnan medans han var ute på krogen. Hade säkert funkat bättre on det inte varit så att den tömdes klockan 6 på morgonen dagen efter. I vilket fall som helst så behöver jag nyckeln för att kunna komma in i våran supersäkra byggnad om jag går ut. Lagom livat. Jag är hungrig och kylen är tom och det är soligt ute. Bäst för Rod att han kommer hem snart så jag kan få gå ut och aktivera mig för här är det fanimej ingen action.

Rex å andra sidan aktiverade sig genom att tugga på sitt torkade grisöra. Det är ungefär lika stort som honom. Kanske lite större. Han var nöjd fram till det att han tappade en mjölktand och fick den där "jag-är-en-ledsen-valp"-minen och kröp in under soffan. Han ligger fortfarande där. Som sagt, ingen action här inte.

Glad valp.

Ledsen valp.

2 kommentarer: