onsdag 23 februari 2011

Jag har tråååkigt.

Så var det nästan dags igen. Skolan börjar om mindre än en vecka och ambitiös som jag är har jag tagit på mig att göra en double major i international business och business management. Låter ju himla bra. I praktiken, kanske inte. Inte nog med att jag måste spendera $500 på böcker, jag måste läsa dem med. Finns betydligen mer underhållande saker att ägna sig åt när det är 30 grader och strålande sol vill jag lova.

Förövrigt har jag hittat mig ett jobb ute i ett tävlingsstall/ridskola. Så från och med nu blir det ut på morgonen och skyffla bajs och rida några hästar innan skolan börjar och det får man ju vara nöjd med.

Jag känner även att det är dags för lite nya äventyr. Jag känner mig lite rastlös. Så min första partner in crime Johanna som förövrigt skrämde livet ur mig i måndags genom att krocka en bil (hon hade tur och kom undan utan än skråma, pfewww <3) är olyckligt ovetande om vad som väntar henne. Hääähäää.

Oj vad mitt kök är stökigt. Tur att vi var söta i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Jobba inte ihjäl dig bara /Dad

    SvaraRadera
  2. rastlös???? snart har du ju massor att göra. du och johanna är jättefina på kortet. kul att du håller på med hästar igen. var försiktig och var rädd om dig. ha det bra! kramar!///margit

    SvaraRadera