onsdag 9 februari 2011

Plötsligt händer det!

Efter att valpenjäveln har kört sitt race och pissat på precis allting i två veckor har han ÄNTLIGEN tagit sitt förnuft till fångat och lämnat en liten fläck på sin kissmatta. Det blir banne mig en öl på det!
Eftersom jag är lat och inte orkar laga mat och Rod slipper efter ha gjort blåbärspannkakor till frukost blir det nu choklad till middag. Och öl. Och film. Helt klart i horisontell position. Det är fint för figuren har jag hört.

Lycka!

Tänkte bjuda på min öldrickarmin men jag orkade inte spänna ansiktsmusklerna. Den kommer till helgen.

3 kommentarer:

  1. Duktig valp:).... men katten säger till själv..släpp ut mig! nu måste jag gå ut och rasta mig, det är ett smart djur det ;) mom

    SvaraRadera
  2. Vad duktig han är den lilla valpen! Du tar väl med honom nästa gång du kommer? kram Faster

    SvaraRadera
  3. Husdjur .... *skakar på huvudet* /dad

    SvaraRadera