torsdag 24 februari 2011

Allt före 8 är omänskligt.


Ewwww jag är trött. Börja jobba klockan 7 är en av de där sakerna som låter bra i teorin men är svår att genomföra i praktiken. Som tur är är det en underbar dag och det har inte hunnit bli löjligt varmt än och rida ute i regnskogen när det är lagom varmt tidigt på morgonen kan vara det bästa som finns. Får man betalt för det gör det ju inte saken sämre. Mot stallet!

Måttligt glad på morgonen.

Ps. Har man inte utväxt är man inte fattig på riktigt.

5 kommentarer:

  1. underbart syster min!! <3 ta de lugnt där borta! pussar! //lilla systern

    SvaraRadera
  2. Kan hålla med dej om tiden men du får sällis av pållar och det måste ju vara kul, tänk du får rida och får betalt för det.... Kram Faster

    SvaraRadera
  3. Hej,
    hittade in i din blogg och vill inte lämna igen utan att lämna ett litet meddelande.

    Har en lista i min blogg med bloggande utlandssvenskar som jag kallar "Svenskar på vift" och jag har adderat din blogg där.

    http://swaussie.blogg.se/2011/march/svenskar-pa-vift-uppdaterad.html

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hejsan, hoppas allt är bra idag!

    Jag har varit inne på din blogg (emeliekristina.blogspot.com) några gånger den senaste tiden och jag måste säga att jag tycker att den är riktigt, riktigt bra.

    Jag jobbar själv med en sajt som heter Luftgrop (www.luftgrop.se), där man kan söka efter billiga flygbiljetter och snart även hotell och charterresor.

    Siten är 9 år gammal men jag har precis gjort om mer eller mindre allt.
    Jag kommer att lägga upp en rubrik på Luftgrop som heter Våra Bloggvänner. Här kommer våra besökare enkelt kunna hitta riktigt bra resebloggar och jag skulle väldigt gärna vilja att du finns med. I utbyte skulle vi vilja ha en länk hos dig i sidfoten eller i menyn.

    Det hade varit jätteroligt om vi kunde påbörja ett samarbete, lägg gärna ett mail!


    Hälsningar,

    Rasmus Lindström
    Luftgrop.se

    rasmus.lindstrom@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej,

    vad kul o hitta fler svenskar som bloggar fran Australien! :0)

    SvaraRadera