fredag 4 februari 2011

Meh... Vad säger man?

Idag har det varit 1000 grader. typ. Det känns nämnvärt.

Förövrigt tar kontraktet på våran lägenhet slut snart (YAYYY!). Det har kommit upp som förslag att flytta in i ett stort hus med svärmor och svärbror. Jag får nog suga på den ett tag så att säga. Men det finns ändå några fördelar med att ha en mamma i huset. Någon som kan mer än 3 recept, vet hur man får kiwifläckar från vitt tyg och kan säga: "Emelie, är det där verkligen en bra idé?" vid behov. Hade vi bott ihop förra veckan hade jag kanske inte kletat linniment i näsan i hopp om att få bort nästäppan. Den upplevelsen hade jag gärna sluppit faktiskt.


Mina två favoritpojkar.

4 kommentarer:

  1. liniment i näsan???? :) :) :) ///meh

    SvaraRadera
  2. En mamma är alltid bra att ha :D att dem inte kan ha riktigt nässpray där down under. mom

    SvaraRadera
  3. Ja linimentet i näsan var inte en av mina smartaste ideer.

    SvaraRadera
  4. Haha!!! Har du någon bild på liniment experimentet? Kram Faster

    SvaraRadera