måndag 7 februari 2011

Räd mot garderoben.

Idag har jag utfört en räd mot min garderob och kastat ut hälften av mina kläder. Efteråt ångrade jag mig med en gång, skön separationsångest. Min stackars garderob såg så patetiskt tom ut och eftersom jag är så kreativ bestämde jag mig för att reparera skadan genom att tillverka ett par shorts. Bubbelgumsrosa såklart. Det är det nya svarta har jag hört.

Nu ska jag ta med mig hundjäveln och åka och titta på indoor soccer som konstigt nog spelas utomhus.

Mina egentillverkade shorts.


För att balansera rumpbilden känns en ansiktsbild passande.

4 kommentarer:

  1. Återvinning är alltid bra och snyggt blev det! kram faster

    SvaraRadera
  2. Vackra Ögon har du :) Och fina shorts :)

    SvaraRadera
  3. Fnizz nizz! haha

    Ja återvinning sparar man pengar på, så man kan slösa dem på annat.

    Oh tack tack :D

    SvaraRadera