måndag 7 februari 2011

Romantisk middag för tre och bajs på min filt.

Igår fyndade vi. $15 chicken parmy och $4 coronas på Rainbow Bay Surf Club. Som hittat! Jag var lyckligt lottad, jag hade både Rods och Cams vackra ögon att stirra in i. Fyra ögon är ju alltid bättre än två. Typ.

Idag är det lite molnigt. Fortfarande varmt men inte så jag känner för att stranda direkt. Därför tog jag en skön sovmorgon. Vaknade till en onödigt blöt skit strategiskt placerad på min favoritfilt i soffan och en söndertuggad hårborste. Inget går upp mot en obstinat valp i trotsåldern såhär på lunchkvisten.

Nu ska jag blåsa bort dammet ur med lägenhet med musik (V-hits is the shit, Cody Simpson in my heart. Typ.) och skrubba skiten, bokstavligt talat ur mitt badrum. Yeeee-aaaahhh!

Låt dig inte luras av detta söta tryne. Terrorist-valp.

3 kommentarer:

  1. hahaha liiten terrorist <3 men lovar de kommer gå över, förr eller senare ;) saknar dig syster min <3

    SvaraRadera
  2. terroristen är söt! kram faster

    SvaraRadera
  3. Haha jag hoppas det går över snart. Tur för honom att han är söt :D puss och kram på er båda!

    SvaraRadera