onsdag 24 februari 2010

Semestern är slut.

Idag har jag köpt böcker för $500 och betat av 50 sidor läsning som ska vara klar på måndag. fått ordning på mitt schema (in your face, Mr. Watt!) samt köpt block och pärmar. Jag är mer organiserad än din mamma. Nu jävlar kör vi!

Här har jag nyss genomgått ett trauma. Någon i huset står upp, kissar och snurrar samtidigt i badrummet. Jag hatar detta, ordets fulla betydelse och jag ska allt gå till bottnen med vem det är. Någon lider av ett seriöst fall av I-don't-give-a-fuck. Även kallat apati. Men vänta du bara, golvpissare, jag ska allt se till att du får städa!



Bara för att kompensera det äckliga ämnet.

2 kommentarer:

  1. bra att du fått ordning på allt med skolan. låt den "snurrande piss-nissen" göra rätt för sig, låt honom knä-skura hela toaletten! :-)///MEH

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt att allt har löst sig nu. Det ska han verkligen få göra så fort jag får tag i honom! haha

    SvaraRadera