tisdag 2 februari 2010

Freezies und so weiter.


I förrgår hade jag och Myles en tävling om vem som kunde äta flest freezies under 10 minuter. Jag låg i stabilt överläge länge men Myles tog igen, tävlingsinriktad som han är. Efter minst 148 brain freezes och kraftig huvudverk avslutades matchen 6-6. Vilken antiklimax. Vi kom båda fram till att det var en dum idé och att vi aldrig vill göra om det. (Filmen kommer senare, för det är väl klart att vu filmade)

Imorgon åker jag upp till Whitsunday Islands och Airlie Beach. Ska vara där i 5 dagar och segla, dricka vin och vara lat. Det blir min fantastiska ursäkt för dålig uppdatering det kommande dagarna.



Den nya grejen på 9 Longcove Place är att sitta på marken.

3 kommentarer:

  1. hej gumman!
    ha det så trevligt, och var rädd om dig.///MEH

    SvaraRadera
  2. Ohh.. Det ser riktigt härligt ut!

    SvaraRadera
  3. hej gumman!
    när tar din semester slut??? jag saknar att höra om dina hyss och äventyr...///MEH

    SvaraRadera