måndag 22 februari 2010

I brist på sömn.

Det är nog känt bland min umgängeskrets att jag blir lite däven när jag inte får sova ordentligt. Därför kan det kanske tänkas hur humöret har varit idag eftersom jag bara lyckades få 2 timmars sömn. Sedan späddes det hela på av att jag fick städa köket från grön färg 2 gånger och att hundjäveln var gasig i magen. Jag vill påstå, helt utan att överdriva att Morris fisar är den jävligaste lukten jag någonsin känt. Här snackar vi då inte hallon och rosenknoppar! MEN när jag är tjurig ger jag helt enkelt fan i att vara det och blir glad istället. Slutet gott allting gott.

Jag har även tagit mig ett snack med karma och lovat att göra minst en god gärning imorgon om jag får somna i tid ikväll. Så det är precis vad jag ska göra nu.

En glad Emelie brevid världens bästa Robbie på våran baksida.

2 kommentarer:

  1. sv: ja, absolut, mycket enklare allt är när man är ung och ovetande :P 6 år, en perfekt ålder, då är man ju långt ifrån tonårskrisen också!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt :) Men du har aldrig varit inåt landet eller? :)

    SvaraRadera