fredag 19 februari 2010

Det BRÄNNER!

Gjorde precis en finfin tonfisksallad. Tänkte att jag skulle spica till det hela. Sätta lite krydda på tillvaron så att säga. Det gjorde jag minsann. En hel röd chilli hackade jag ner, åt och var sådär glad. Halsade precis en lite saft för att försöka släcka branden. Men icke. Så nu ligger jag i min säng, lyssnar på regnet och brinner upp inombords istället.


Min det-är-förjävla-starkt-min


Tidsfördriv en regning dag.

Långt ifrån klar men såhär ser det ut hittills. (Terminator?!)

9 kommentarer:

  1. va snyggt du ritar, jag va duktig på det en gång i tiden när jag var mindre. sen slutade jag och nu kan jag inte alls.
    därför ska man aldrig sluta med det som man e duktig på!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken talang du besitter!
    Jag hade ingen aning om att du var klasses Dégas.
    =)

    SvaraRadera
  3. Okej :) Vart vid Guldkusten? Det är i Queensland eller? :)

    Jag har hört talas om gruppen men aldrig lyssnat på den faktiskt!

    SvaraRadera
  4. Naturbegåvning... i det oxå:) mom

    SvaraRadera
  5. duktig du är :) talang du ska spara på!
    försökte själv rita av min pojkvän härom veckan, han blev måttligt glad...

    SvaraRadera
  6. Du är super på att teckna, tänk vad bra du hade varit om du hade tränat !!!! Moster H

    SvaraRadera
  7. hahahahahahah that drawing is perfect !!!

    SvaraRadera