onsdag 20 januari 2010

Utan titel. För att jag är lat.

Idag gjorde inte många knop på 9 Longcove place. Planen var att gå till stranden men jag landade pladask på gräsmattan påväg ut till bussen. Slappis. Robbie kom ut och höll mig sällskap och gav mig lite tips angånde min nuvarande dejtingsituation. Det motsatta könet förblir dock ett mysterium. Som det ska vara.
Nu är jag så trött att jag tror mitt huvud ska ramla av. Inte party. Jag ber en tyst bön att herr cockatoo ska hålla näbben utanför mitt fönster imorgon för här ska det sovas. Precis nu. Over and out.

Jag och Robbie grillas.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också till värmen här är det snö och kallt, Adam och Sandra hälsar HL

    SvaraRadera
  2. Jaa jag har det bra, men det vänder snart där hemma! Hälsa familjen!

    SvaraRadera