lördag 2 januari 2010

Gloggkvall, nyar och annat.

Ikvall har jag atit skumtomtar och druckit glogg, nagon vecka sent men battre an aldrig.

Jag ar kass. Jag hade nyarskvallen utplanerad in i minsta detalj. (Det ar lugnt Harry, Emelie har en plan). Dock ar jag inte ens halften sa bra pa att folja mina planer som jag ar pa att utforma dem. Kvallen var anda valdigt lyckad. Det blev forfest pa hostelet sedan drinkar och dans pa Billy's beachhouse. Vi holl oss pa samma stalle for att vaderguden bestamde sig for att halla en hel tank vatten over Surfers nyar i all ara. Jag kande in julstamningen (igen nagot forsenat) och snodde at mig en tomteluva. Klockan 05:30 avslutade jag och resten kvallen med en kebabrulle och cola i vanlig ordning. Jag var nojd med det.

Igar, pigg som en larka, vacker som en dag gav jag mig ut pa en epic walk i Surfers fororter. Tittade pa tva hus, visade min familj mitt framtida universitet och gick lite vilse saklart. For att summera: Kan vara den hurtigaste nyarsdagen genom tiderna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar