söndag 10 januari 2010

Jag smääälter.

Jag kom precis in från min solstol på baksidan. Jag har suttit med näsan i The Time Traveler's Wife och väntat på att min tvätt ska bli klar (vuxenpoäng?). Med risk för att försvinna, smälta, dunsta till en liten blöt pöl har jag tagit en paus framför min nymonterade fläkt. Om en liten stund ska jag åka med Dave och Roger och handla, eftersom jag inte bara gick tokvilse igår, jag glömde hälften med. Sedan ska det strandas och grillas med billigt vin och musik, banne mig!
Förövrigt hittade jag precis en baby huntsman i mitt rum. Renell och Dave tog sig i kragen trots spindelskräck och dödade den. Tydligen kommer de alltid i 3 och det där var nummer 1. Vilket betyder att mamma och pappa huntsman ligger på lur någonstans. Sist jag hittade en spindel frågade Renell om den var lika stor som min hand. Det är nämnligen så stora mamma och pappa huntsman är. Nej tack!

Jag älskar't!

3 kommentarer:

  1. Jag med!! jag tror jag tar den där Tjäntledigheten och kommer och håller dig sällskap;)Puss mom

    SvaraRadera
  2. Härlig bild! Känns bättre än våra minusgrader på nåt sätt... fattar inte varför...hmmm

    SvaraRadera
  3. Ja jag måste säga att klimatet här är att föredra.

    Mamma: Det gör du rätt i! :D

    SvaraRadera