söndag 10 januari 2010

Kvinnlig list.

Det finns vissa fördelar med att bo ihop med 6 killar. Vi möblerade om idag. Jag pekade, killarna bar. Vi hade BBQ. Jag åt, de grillade. Vi såg film. Jag valde, de startade. Jag tror helt klart att jag kan vänja mig vid detta. Jag har alltså inte bara en hemmaman utan hela 6. Det är lyx.

Nu har jag startat min fläkt och bäddad ner mig under lakanet. Morris, våran bastanta labrador snarkar utanför min dörr och jag tar ner flaggan för idag. Imorgon ska jag till stranden. God natt änna.

Stranden tröttnar jag visst aldrig på.

3 kommentarer:

  1. hej gumman!
    det är bra, låt killarna jobba och döda spindlar. var rädd om dig.///MEH

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Jaa något ska jag ju ha dem till. Jag är rädd om mig och simmar bara mellan flaggorna ;)

    SvaraRadera
  3. En kvinna på toppen, hon styr och ställer som en spindel i nätet, och sex män som gör allt för att behaga henne.

    Dessutom, om de arbetar, sex löner, sju om du känner för att arbeta.

    Varje kvinna bör få ha sitt harem!

    SvaraRadera