tisdag 2 augusti 2011

Latdag och massor av djur.

Idag har jag sovit heeela dagen. Var upp med tuppen och fodrade hästkraken med hjälp av Valpe och åkte direkt hem och la mig och sov igen. Vaknade närmare 3 på eftermiddagen. Stabil prestation. Rod kom in och väkte mig med valpe i handen och sa att han ätit något äckligt. Det är faktiskt så äckligt att jag inte ens kan säga vad det är. Så jag gav honom ett bad och borstade hans tänder för att få bort stanken. Inte populärt.

För att fortsätta med dagens djurtema så har vi två kängurur som alltid svansar runt på våran gata. De har absolut ingen respekt för bilar och på vägen hem från stallet i eftermiddags blev jag sittandes mitt på vägen i bilen i nästan 5 minuter tills kängururna hade bestämt sig för att min bil inte var intressant längre och hoppade vidare. Så söta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar