måndag 27 september 2010

Grandma stole my phone!

Japp, sa kan det ga nar inte haspen ar pa. En aldre dam tassade in pa jobbet igar och jag spenderade 20 minuter av min hogst dyrbara tid med att vara social. Efter att hon har gatt marker jag att min telefon ar borta. Attans! Jag forsoker ringa och slapar till och med mitt lata arsle ut pa gatan for att leta efter henne. Tantjaveln gick upp i rok. Cirka en timme senare kommer hennes barnbarn in pa kontoret med min telefon och forklarar hur hans mormor stoppat den i fickan och trott att det var hennes. Jag ska ocksa skylla mina hyss pa min alder nar jag blir gammal.
Idag ar jag ledig och nu ska det pluggas! Inga mer undanflykter... Ska bara stada sovrummet och badda rent sa min manfriend far en ren sang att sova i nar han kommer hem fran 10 timmar pa jobbet efter 3 timmars somn och minst 7 coronas for mycket. Sedan maste jag nog ta mig en andra promenad och mojligvis baka muffins. Men sedan ska jag banne mig plugga!

Jag tog mig en mysig morgonpromenad pa stranden.

7 kommentarer:

  1. sv kelvin grove! vart bor du?

    SvaraRadera
  2. En riktigt fräck liten gumma. Hon kanske gillade din mobil... Sköt om dig /Dad

    SvaraRadera
  3. hej gumman! sätt in ett kort på rodney så vi ser hur han ser ut!!!! ha det bra gumman! och var vaksam mot gamla tanter :)/////MEH

    SvaraRadera
  4. glömde....vilken hemsk strand :)))))////MEH

    SvaraRadera
  5. En Huligan momor!!!? Hon kanske tänker i samma banor som jag !? ;)

    SvaraRadera
  6. Haha! Du får akta dej för äldre damer... Kan du inte skicka lite strand till mej så jag också får en promenad med sand mellan tårna??? Sköt om dej!/R

    SvaraRadera
  7. Ja hon tyckte nog om min mobil skulle jag tro. Finns nog en liten likhet mellan tanten och mor min som tänkt råna banker och skylla på demens, alla sätt är bra utom de dåliga ;). Lite strand ska vi nog kunna ordna med posten ;D

    SvaraRadera