tisdag 21 september 2010

Jag disownar Sverige.

Jag skulle kunna skriva en roman om detta men jag har inte tid. Istallet for att argumentera vafor personer skulle rostat annorlunda, vilket jag antar har gjort en hel del dar hemma, tanker jag snabbt och latt bara uttrycka mina kanslor till de som drog sitt stra till skithuset och rostade in Sverigedemokraterna i riksdagen. Det skrammer mig hur vi tror att vi ar sa mycket battre an alla andra att vi inte tror att vi maste folja med i utvecklingen. Det skrammer mig annu mer att folk som uppenbarligen inte kan lasa, har sovit igenom hela skoltiden, aldrig pratat eller sypatiserat med en annan manniska eller ens anvant sig av sunt fornuft ens far rosta. Det sags att alla har ratt till en asikt. NEJ. Inte om den ar diskriminerande, framlingsfientlig och DUM. Mitt forslag ar att inskaffa dumhetsskatt for alla er javla idioter som inte fattar battre. Sverige och en alldeles for stor del av befolkningen kan ta sig i roven och jag hoppas ni alla far dalig karma. Fram till att detta misstaget har blivit fixat ar jag inte langre svensk.

Mitt nya TOALETTPAPPER!

5 kommentarer:

  1. !!!!!!! Jag håller med dig att i denna stund är jag inte stolt över mina landsmän som röstade på SD. Men hoppet finns fortfarande att M får egen majoritet, annars får vi hoppas att på att Alliansen och de Rödgröna går ihop och fryser ut SD MOM

    SvaraRadera
  2. håller fullständigt med dig...utom det där med att inte vara svensk...än är inte allt klart, vi får hoppas på det bästa....var rädd om dig!////MEH

    SvaraRadera
  3. Håller med dej fullständigt..hur kan människor vara så ego, fattar det inte. Alla människor har rätt att leva i fred och frihet. Sköt om dej gumman/R

    SvaraRadera
  4. Det ar skrammande och det gor mig orolig och ledsen. Trakigt med sadan dalig reklam for Sverige med, det har till och med pratats om det har nere och eftersom de aldrig hor nagot annat om Sverige ar det verkligen inte till varan fordel.

    SvaraRadera
  5. Ja det sket sig verkligen i det lilla landet
    /Dad

    SvaraRadera