onsdag 15 september 2010

Fy pa mig!

Nu far det vara nog! Nu ska jag ta tag i mig sjalv pa riktigt och hitta tid mellan uppsatser, tentaplugg, vindrickande och aventyrande att uppdatera er alla om vad som hander och sker pa andra sidan jorden igen. Det har faktiskt funnits efterfragan, tro det eller ej. Mest fran mitt storsta och kanske enda (anda?) fan, Mamma. I alla fall, i valdigt stora och generella drag skulle man kubba saga att det storsta som hant ar att jag INTE grat genom hela foretags statistiks tentan jag hade i formiddags (givet att jag spenderat varje kvall senaste veckan med att forstora min textbook med enorma mangder tarar och snor.), jag jobbar nu mera pa det storsta marknadsforingsforetaget i Australien med att utbilda saljare (Otippat eftersom jag inte vet ett skit om forsaljning), jag kommer att bli sambo inom de kommande tva veckorna i en helt fantastisk lagenhet i Surfers Paradise. I det gamla huset har det byggts piratskepp, gravts simhal pa stranden och fangats diverse spannande djur men de ar historier for en annan dag. Nu ska jag bege mig hem fran skolan for jag ar hungrig som in i helvete!

Ps. ber om ursakt for bristen pa svenska bokstaver. Jag ar lat.


Detta ar utsikten fran den nya, smatt flashiga lagenheten. Jag ar nojd.

2 kommentarer: