onsdag 22 september 2010

Berusad professor och Ninja-katt.

Min business stats tutorial, the place to be en onsdag eftermiddag. Jag har for lange sedan kommit fram till att det ibland ar battre att stanga av oronen och inte lyssna nar nagon har nagot komplicerat att saga. Sarskilt nar personen i fraga fyller sin vattenflaska med vodka. Vilken lirare. Det forbattrar inte mina chanser att bli godkand i den har kursen men jag maste saga att det ar ganska underhallande och det ar ju en bonus. Ska jag nu misslyckas sa kan jag i alla fall fa skratta mig dit.

Tidigare idag fick jag ett sms av Rod, min lille kisse-katt hade smygit sig in i bilen imorse nar han skulle till jobbet. Han alskar att aka bil och tassade in nar Rod lastade in sina verktyg. Nar det var lunchdags fick Rod sig en trevlig overaskning. Max satt pa instrumentbradan och sag dumglad ut. Ninja-katt. Rod var glad over sallskapet och Max fick sig en utflykt till Brisbane. Win-win.

Ninja-katt nar han var liten

5 kommentarer:

  1. HiHi!! Rolig katt du har:) han vet nog inte om att han är en katt. mom

    SvaraRadera
  2. Vilken professor du har!/R

    SvaraRadera
  3. Hoppas du klarar tentan trots fulla lärare
    /Dad

    SvaraRadera
  4. hej! hittade din blogg idag. Vart bor du? Guldkusten? Kram

    SvaraRadera
  5. Skal och valkommen! :D Japp jag bor pa guldkusten i Australien. Narmare bestamt broadbeach for tillfallet men flyttar in till Surfers Paradise nasta mandag :)

    SvaraRadera