måndag 4 oktober 2010

Utan el och vatten.

Ja då var man tillbaka på biblan. Det är nästan så att jag skulle sätta upp ett litet tält och kampa här. Spara restid så att säga. Det känns dock inte så lockande med tanke på att jag flyttar in i min nya lägenhet idag. Förövrigt kommert vi nog få kampa i vardagsrummet med värmeljus det första dagarna eftersom jag inte visste att man faktiskt måste ringa upp ett elföretag och säga till att man vill ha el. Och varmvatten med för den delen. Det är lite som det där med att köpa toalettpapper. Man tänker aldrig på det förän det är slut och då är det redan försent.
Nu ska jag göra klart mitt pluggande för idag, sedan ska jag bära lådor och förbereda mig mentalt på att inte kunna duscha på några dagar. Tur att vi är två, ska man nu lukta illa är det ju trevligt att inte vara den ensam om det.

Hit flyttar vi.

3 kommentarer:

  1. vilket ställe!!!!!helsnyggt!!! OCH EN POOOOL!nu är jag avundsjuk!!!////MEH

    SvaraRadera
  2. Ni har ju pool. Bara ta med sig tvålen och hoppa i :)
    Dad

    SvaraRadera
  3. Jaaa det är riktigt lyxigt. Det känns som att vara på semester hela tiden. Det löste sig med el och vatten men var tvungen att betala en deposition på $450 och det hade jag gärna varit utan. Men men, duscha måste man ju.

    SvaraRadera