onsdag 20 oktober 2010

Död Granne.

For nagra dagar sedan horde jag en jattesmall fran grannens lagenhet. Nu luktar det skumt fran deras dorr, posten ligger pa golvet och vi har varken sett roken av eller hort ett pip fran dem sedan dess. Det ar kanske ett lampligt tillfalle att ringa crime stoppers. Jag har forsokt snoka lite och spionerat in genom deras balkongfonster men det gav inget av intresse. Nagot ska man ju roa sig nar man inte jobbar eller gor nagot annat vettigt bortsett fran att ligga vid poolen eller spana pa folk pa stranden.
Forovrigt har de senaste 3 veckorna varit extremt kampiga sa nu nar temperaturen har stigit till 25-26 grader har jag unnat mig 3 dagar da jag inte gjort annat an att vara pa stranden. Jag gillar't! Nu maste jag daremot ta tag i mig sjalv och hitta ett nytt jobb och plugga till mina tentor. Jag kanner mig 1000 ganger med motiverad efter lite strand-tid! Glad gubbe.

2 kommentarer:

  1. Låter helt fantastikt om man bortser från din granne... Här väntas första snön med halka och hysteri, kan ju inte säga att jag längtar direkt :-( Kollade lite resor precis för att drömma mej bort till en sandstrand i natt, man tager vad man haver. Sköt om dej.Kram R

    SvaraRadera
  2. Något nytt om grannen :/ mom

    SvaraRadera