lördag 13 mars 2010

Magsjuka som är så gött.


Nu får det banne mig vara nog med sjukdomar. Natten till idag spenderade jag med huvudet i toalettstolen. Det finns ju roligare saker man kan ägna sig åt en fredagskväll, bowling med vänner från universitetet till exmpel. Nu känner jag mig i alla fall bättre. Inväntar Steff från Brisbane, det blir en sväng med brädorna ner till stranden, bara för att vi är lite rebelliska. Det blåser nämligen så jag tror taket ska flyga av snart. Sedan är swellet beräknat att stiga till 6 ft idag. Får se om jag vågar mig ut, kanske gör mig bäst på stranden som publik idag lite mörbultad av magsjukan och allt.

Såhär glad var jag innan jag spydde.

2 kommentarer:

  1. usch!! stackars dig kräksjuka är det värsta som finns..men det var ju skönt att den gick över fort/ kram mom

    SvaraRadera
  2. Jaaa fy sjutton det är ingen höjdare. Stackars Elli som stannade uppe med mig och kokade te och hade sig och jag bara svor. Andra natten och allt :P Men japp, skönt att det gick över fort, det var nog något jag åt skulle jag gissa.

    SvaraRadera