måndag 2 november 2009

Kors i taket...

...CSN har äntligen fått näven ur och skickat mina papper. Jag ringde och rörde om lite i grytan och vips var det löst. Greta fixade, henne kan man minsann alltid lita på.

Idag är en sådan dag när man bara vill lägga sig i soffan och självdö. Jag bekämpade den lusten och studsade ner till centrum i ösregnet och åt frukost med min föredetta partner in crime och partykompanjon Danne som hade vägarna förbi. Våran djupa konversation stördes av att en lätt panikslagen tant med grov finsk brytning ropade ut ett viktigt medelande: "Elsa, ditt sällskap väntar på dig vid informationen". Hon var visst vilse. Så jävla typisk Elsa.

Nu ska jag i alla fall lägga mig i soffan och självdö lite.

Emelie enligt Danne. Hans minne är visst lite suddigt.

1 kommentar:

  1. Hej jag har en liten undersökning i min blogg om digital skyltning så skulle vara väldigt tacksam om du ville klicka dig in där och skriva en kommentar om vad du tycker om det! Självklart så kommer jag länka dig i bloggen. http://diamantsplitter.blogspot.com/2009/11/screensolutions-jobbar-med-digital.html

    SvaraRadera