måndag 2 november 2009

Knoll och Tott?

M: "Vad hade du gjort imorgon om det var din sista dag?"
E: "Då skullle jag råna en bank och ge bort allt till välgörenhet, åka till karibien bara för att se en havssköldpadda, hoppa fallskärm från eiffeltornet, äta drakfisk, ta dyk certifikat och antagligen prova någon halucinogen drog om jag hade tid. Sedan hade jag avslutat med att hoppa från Ayers Rock för tydligen får folk som dör där en liten fin guldskylt. Du då?"
M: " hmm.. Jag hade nog belånat upp min lägenhet några hundra tusingar för att kunna finansiera allt först. Sedan hade jag tagit första bästa flyg till Australien för att fånga dig i min famn när du faller. Sedan hade jag sagt 'sug min röv' och skjutit mig själv i skallen. Romantiskt va?
E: "Ja, väldigt."

3 kommentarer:

  1. Titta in på alla snygga look a likes om du är intresserad :)
    Du kan även tipsa om nya tvillingar eller varför inte skicka in en bild på dig själv, så letar jag upp just DIN Look a like :)

    SvaraRadera
  2. rösta på mig som veckans blogg så lägger jag till din blogg på bloglovin' :)
    http://jeenlicious.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-finalisterna.html#comment

    / http://askerkling.blogg.se

    SvaraRadera
  3. For en fin blogg du hadde :)
    Håper du får en fin onsdag søte du :)

    SvaraRadera