fredag 14 maj 2010

Duuuuude.

Jag sitter i bibloteket i skolan och ugglar. Här händer det mycket spännande vill jag lova. Biblan, the place to be en fredagsförmiddag.

Igår kväll blev jag medsläpad på strippklubb av några killkompisar. Det var en intressant upplevelse. Kan väl inte direkt påstå att jag var överdrivet exhalterad, jag ju egna bröst liksom. Så fort pojkarna börjar kalla en "dude" vet man att man är i farozonen för grabbiga aktiviteter. Å andra sidan är det ju alltid spännande med nya erfarenheter. För att kompensera tog vi oss i alla fall vidare till Ladies Night, vilket alltid är fullt ös. Gratis drinkar, det säger ju sig självt.

Förövrigt smider jag en busig, skitläskig plan idag. Spännande eller hur? Men rädsla kan ju vara den fjantigaste ursäkten någonsin.



Jag har hoppat från et flygplan. Jag kan göra vad som helst.

1 kommentar:

  1. Vad ska du nu hitta på????????? Blir lite orolig!!!!!!!! kram mom

    SvaraRadera