fredag 23 april 2010

Lokaltrafik och hoodie!

Idag har jag svurit över lokaltrafiken på Guldkusten. Inte för att vara vulgär eller så men man skulle kunna säga att den suger RÖV. Var vid busshållsplatsen 10 minuter innan bussen skulle gå, satt där i 30 minuter och väntade innan en buss kom vilket dessutom var fel buss. Tur att jag hade sällskap av 78 åriga Beth vid hållplatsen. Det var livat.

Förövrigt har jag lagt beslag på M's megastora hoodie nu när tempraturerna börjar sjunka ner mot 25. Brrrrrr!

Såhär glad var jag när det fortfarande var varmt!

2 kommentarer:

  1. Är inte 25 grader varmt? :D ....Jag får väl plocka fram dina vinterkläder när du kommer hem i sommar!! MOM

    SvaraRadera
  2. tycker inte synd om dig när du fryser vid 25 grader varmt :-). hur mår du? har du hämtat dig från magsjukan? ha det bra och var rädd om dig.///MEH

    SvaraRadera