tisdag 24 februari 2009

Helvetet har frusit till is, kossor kan flyga, Emelie har börjat blogga. Bättre sent än aldrig tror jag det var en smart filur som sa någon gång. Och sent är det! Lovade nämligen att jag skulle starta en vecka innan utresan, men icke! Eftersom jag skjutit upp packning, städning, växling av pengar, presentköpande, hejdå-sägande och allt annat som ska hinnas med till de sista dagarna har det inte funnits mycket tid över till annat. Procrastination, eller hur IB-elever? Men nu är jag här i alla fall. Jag har nästan packat klart och har en hel fjärilfarm i magen. Så för att stilla mina nerver har jag sprungit runt i stan hela dagen med en väldigt kär vän, vi åt thai-mat på 14m2mat och sprang i affärer. Det var mysigt. När jag kom hem hittade jag Smilla (min tjocka, glada katt) i resväskan. Hon vill nog också till Australien. Det hade i alla fall jag velat om jag var hon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar