torsdag 26 februari 2009

Fast i 08ornas paradis

Hej och hå, nu är jag i Stockholm hos min söta faster Ruth. Efter en lång bilresa är jag lite stel och trött i rumpan, om man nu kan vara det. Jag ser det som uppvärmning inför 18 timmar på flyplan. Nu ska jag försöka hålla mig vaken i natt så att jag kan sova på planet. Jag och Amanda (syster-yster) ska se på tecknad film. Bolt, wohoo! Skulle lagt upp lite bilder från bilresan men jag känner inte för att utforska utrymmet bakom datorn närmare för att hitta usb-portarna så det får bli senare. Lite nyfiken eller? Det var fina bilder, så va nyfiken! Nu har jag precis druckit en kopp kaffe och känner mig lite smått pirrig. Fjärilar i magen har fått en helt ny innebörd. Men Emil sa igår att njuta av det för att det är den känslan man saknar när man inte är så äventyrlig längre. Det var smart sagt, han har sina ljusa stunder ibland. Verkligen! Hmm, dvärgar som springer på naglarna och serverar dricka i brygga, någon? Sanna mina ord! haha. Nu Ska jag i alla fall göra något vettigt, alltså tecknad film. Åker till flygplatsen vid nio imorgon och planet går vid halv ett. Så håll tummarna att jag hamnar på rätt plan och kommer säkert fram till Australien. Eller för att citera min kära vän vazze: "Aussie-land".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar